21. august 2007

Full pott igjen!


A-lagets kamp mot Fossum i kveld på Fossum stadion, endte 1-8. Tre av målene blei satt inn av Øystein, men Brede var fullt på høyde med to fulltreffere, flere assist og han som skaffet laget begge de to straffene.


De første 10-15 minuttene lurte jeg på om det var lilleputtkamp jeg var på, etter innsats og prestasjon på Siljanlaget. Fossum kom til flere gode målsjanser, med en suser i tverrliggeren som den beste.

Etter at Øystein satt inn en straffe, og deretter Lasse smalt inn et mål på et meget godt skudd, var det bare snakk om hvor stor seieren skulle bli.

Brede stod for neste prestasjon med et perfekt frispark som gikk rett i mål. (nederste bilde). Brede skaffet også neste straffe som Lasse satt sikkert i mål.

Det stod dermed 0-4 til pause.

I andre omgang blei Øystein spilt pent gjennom, og kunne trille inn 0-5, før Fossum fikk sitt trøstemål.

De tre siste målene stod Brede for (corner direkte i mål), Morten (på et flott innlegg i boksen fra Brede) og til slutt Øystein (som fikk en gavepakke fra Joakim som la ballen tilrette inne i feltet).

Sjekk gjesteboka om børsen har kommet!
Flere bilder ser du her!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ikke for å klage men jeg ordnet to straffer;)

Anonym sa...

Beklager Brede. Jeg var nok litt ukonsentrert den første delen av kampen, så jeg fikk ikke med meg forhistorien til første straffa. Etter å ha lest gjesteboka, der det var et skikkelig referat (imponerende hukommelse denne Arve Moen har), har jeg nå rettet opp dette feilskjæret. Skal aldri skje igjen......

Anonym sa...

For å bøte på feilen som har skjedd - Brede, har jeg lagt ut flere bilder denne gangen. Plaster på såret.....