29. desember 2007

Et historisk dykk til 1970 m lilleputtlaget


Med tanke på dagens store aktivitet på lilleputtnivå(heter vel ikke det nå) så er det rart å tenke på at man i 1970 hadde et lag og kun det. Da var det til og med mulig å få et bilde i avisen av et lag.Stort innslag til og med ! Bildet som her ses er av dagens nesten 50 år gamle "gutter" Vi ser dagens ordfører Ole Kristian Holtan, Runar Staulen, Jan G Kløverød, Bent Gurholt,Tov Røsholt,Tom Norheim,Morten Kolstad,Odd Kløverød,Kjell O Finsrud, keeper er for meg ukjent

Siden det striregner ute 28.12.07 og jeg depper over vinter som ikke er kommet skikkelig "smeller" jeg på et bilde til som viser to ivrige lilleputter i slutten av 70 tallet i en kamp mot Skidar. Vi tapte 12-1 !!!mener jeg å huske men innsatsen til Tormod Urtegård og Rolf Staulen er det ikke noe å si på. Bildet er fra en lokalavis.
Stor Innsats

3 kommentarer:

Anonym sa...

Keeperen er roar Urtegård. Morrrro å se at dere legger ut slike bilder

Anonym sa...

Ingenting er mer morro en gamle utklipp nei.

Øystein T

Anonym sa...

Hei! Dette bildet har jeg hjemme også! Keeperen er ROALD Urtegård. For øvrig er Bjørn Plassen på bildet.
Hilsen Odd Kløverød