24. mai 2007

Joda vi kunne nok hatt større saldo......,


men når ikke Lederen av fotballen kan klare å holde kiosken åpen... Hva da??? Var i dag oppe å sjekka talla i boka,å vet dere hva... vi har til nå fått inn kr: 10.813.-Har ikveld vært i kontakt med lederen, han la seg helt flat , lovet at noe slikt ikke skulle skje igjen.
Kiosken SKAL være åpen når det spilles kamper på Trollmyra , dette ble vi enige om på trener/lagleder-møtet tidligere iår,men som bildet viser her har helt klart noe svikta!! Jeg håper å tror at vi alle vil være med å dra dette lasset , for det er mye gnist i dugnadsånden her i bygda.....Så stå på folkens dette klarer vi sammen.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Mange folk på Trollmyra i kveld og så på kampen. Jeg hadde planer om å handle vaffel og kaffe i pausa... overraskelsen blei derfor stor da kiosken var stengt!! Den var nemlig åpen da jeg kom ..... Godt at vi har en kioskansvarlig som følger med og gir refs når det trengs!! Lykke til med ÅPEN kiosk på kampene framover. Ps: jeg tar med penger neste gang og...

Anonym sa...

Velkommen skal du være,for kiosk er noe vi kan det er bevist på rykte-børsen..

Anonym sa...

Det har vært en meget dårlig uke som leder i SiljanFotball. Først anklaget jeg RogerP for forsøpling og deretter måtte trekke det tilbake da andre hadde ansvaret for den. Så dette foran øynene på nettopp Roger og flere andre lagledere og trenere.
Var nok noen som fryda seg litt når de leste denne artikkelen.

Anita Hole sa...

Vi har vel alle en tabbekvote - selv lederen av SiljanFotball... Men så lenge vi lærer av det, blir vi jo bare bedre!

Anonym sa...

Tror nok Roger kosa litt over dette ja...........

Anonym sa...

Det MÅ være lov å gjøre feil, hallo! Jeg setter heller pris på at det FAKTISK blir fulgt opp. Det nytter ikke kun å prate, det MÅ skje en HANDLING.

Royern sa...

Det var ikke Evens skyld at kiosken ikke var åpen ,men lagleder Roy som ikke dro igang kiosken. Det var en utsatt kamp som ikke stod på kiosklista og jeg prøvde å snike meg unna. Skal skjerpe meg og til tirsdag er det full kiosk. Da skal jeg bake kake som dere kan kjøpe også.Løp og kjøp.
Sniken Roy :-)

Anonym sa...

Stort av både Roy og Even dette her.På denne bloggen kan alt ordnes...
Gleder meg til uka.
Ha en flott pinse folkens...

Anonym sa...

Jeg vil bare skryte av hvor greit det er å ha ansvar for kiosken i år. Alt er forberedt, og vi slipper t.o.m å ha med vaffelrøre. Det eneste vi trenger å tenke på er litt vekslepenger. Dette er en veldig enkel dugnadsinnsats fra oss foreldre som vi alle må stille opp om. Det er en lite arbeidskrevende måte å få inn penger til Siljan IL på, og det er til og med hyggelig å stå der :)