10. mai 2007

En forbedring av

websiden vår er utført. Jeg nevnte etiketter tidligere. De mest aktuelle etikettene ligger nå i menyen på høyre side. Der vil du finne allt som er skrevet om ditt lag. Jenter og gutter er samlet i samme årgang. Ellers blir det lett for mange etiketten og jeg mister oversikten.

Dette nettstedet har blitt meget stort (750mb) og vi har snart 600 forskjellige poster. Pluss noen tusen i gjesteboka.
Flere og flere bidrar også med tekst og bilder. Noen har også fått tilgang til å mailpublisere selv. Den muligheten kan alle dere som ønsker det få. Da kan du ved å sende en mail publisere rett på nettsiden.

Mitt ønske fremover er at denne bloggen lever av input fra alle lagene. Uavhengig av min innblanding. Og det tror jeg den vil gjøre. I løpet av et års tid.
Ellers blir det etterhvert slik:

Ingen kommentarer: