30. september 2007

SiljanFotball utfordrer kunstgresstilhengere

Et SMS styremøte søndag morgen har vedtatt at SiljanFotball ønsker det skal utredes muligheten for kunstgressbane i Siljan.
Styret i SiljanFotball utfordrer herved personer til denne jobben.
Styret i SiljanFotball vil ikke delta i denne komiteen, men bistår selvsagt gjerne komiteen hvis den måtte ønske det.

Det er et krav at minst 1 person sier ja til oppdraget før førstkommende tirsdag da utbyggingssaken jo skal opp i hovedstyret onsdag.
Det er et krav at en utredning er ferdig før jul.
Dette skal gis beskjed om til Even Elseth.

Vil ingen ta på seg dette kjøres saken med treningsfelt på Trollmyra videre som planlagt.

Hilsen styret i SiljanFotball

12 kommentarer:

Anonym sa...

Flott forslag,Even!Da samler vi alle fakta før avgjørelsen tas.

Anonym sa...

Komiten bør jo bestå av valgte medlemmer fra både hovedstyret og hovedidrettslaget også.

Anonym sa...

Både fotballgruppa og hovedlaget selvfølgelig.

Even sa...

Det behøver en slik prosjektgruppe ikke gjøre.
Den kan godt bestå av personer uten tilknytning til SiljanIL i det hele tatt.

Rolf sa...

En slik gruppe trenger ikke ha medlemmer fra noen styre. Det er riktig som Even sier(jmf Trollmyra utbygging)MEN man må jevnlig stille på møter i hovedstyret eler styret SIL(på innkalling). Når det er sagt vil jeg herved med fare for å bli stemplet som lite fremtidsrettet si at jeg er meget i tvil om det er vel anvendt å bruke over 1 mil(totalsum) på utbygging av en 7 bane.Det er IKKE farlig å ha penger på bok.Det vil gjøre det lettere å få med folk i styre og stell.Jeg har den tilit til at alt ikke blir "sløst bort".Min honnør til fotballstyret i år for å ha styrt økonomi med jernhånd til av og til usakelig kritikk.SIL har i år tatt grepet med bortfall automatinnteker.Bra! Når det er sagt er det selvfølgelig mulig å få inn mer penger, men det kreves at noen gjør det. ! I år har noen styrt lag og grupper og de er valgt. Nytter ikke å klage om man ikke selv vil være med å gjøre jobben. Personlig har jeg valgt ikke å klage da jeg ikke vil bli valgt inn.Er fonøyd med den jobben som er gjort.Men som sagt.Jeg er meget i tvil om den 7 banen.La oss ta vare på det vi har og få folk til å styre det.Jeg vet hva det innebærer etter å ha vært med i hovedstyret siden 91 og for få år siden var leder i 3 år av SIL.

Anonym sa...

Jeg ønsker å bidra til å være med i en slik prosjektgruppe mht kunsgrassbaneutbygging.

Men det må vel være i både Siljan IL og Siljan IL fotball sin interesse at en slik prosjektgruppe blir gitt riktig mandat og sammensetting. Derfor bør jo det være såpass seriøst at Siljan IL fotball setter samen en slik guppe.

DVS spør en utvalgt gruppe mennesker, gir de en ramme7mandat og setter en frist.

Og til de som skriver anonymt. Hvis du under velg identitet velger "annet" og så skriver inn ditt navn, da blir du hørt..

Anonym sa...

Flott Jan Tore.
Mail er sendt til jtc@

Anonym sa...

Helt enig med Jan Tore.
Det er jo til alles beste også for det sittende styret i fotballgruppa og hovedstyret at slikt prosjekt blir gjennomført. (Som KjellO skriver på toppen her)Mulig det ikke MÅ være med noen fra styrene i ett prosjekt , men det er da helt naturlig i en slik prosess at de som skal være med å beslutte også er med å danner ett grunnlag for beslutning .

Det blir for dumt at det liksom skal være en prosjekt gruppe (Jan t) MOT ett styre (Even).
En utreding er fornuftig for alle og da bør også noen de allerede valgte gruppene med beslutningsmyndighet delta .

Tips til prosjektleder : Trond Holte .
Har ikke spurt han , men han har hatt slike jobber i mye større målestokk for Sparebank 1 gruppen og ville garantert holdt trådene fra hverandre og ledet det profesjonelt.

Øystein T

Anonym sa...

Jeg ønsker ikke være med i en eventuell prosjektgruppe da jeg ikke har tid. Og jeg brenner heller ikke for kunstgress. Det vet de fleste på siden her..

Men dere ildsjeler som ønsker kunstgress og har mast på dette i lange tider får nå en mulighet fra SiljanFotball til å utrede dette. Ta nå denne muligheten og vis at dere kan få det til.
Og det er IKKE JTC mot EE. Jeg er ydmyk i forhold til en slik utredning.

Anonym sa...

Det er ikke ILDSJELER som skal bygge bane ( med eller uten kunstgress) det er Idrettslaget .
Dette er snakk om en nøytral utredning og ikke noe med for eller i mot å gjøre slik jeg ser det .
Håper Kjell Olav ser det på samme måte og engasjerer seg i gruppa.

Øystein

Anonym sa...

Er hele styret i Siljan Fotball negative til at en slik utredning finner sted ?
Mitt fagfelt innenfor fotball er på sport og ikke organsisasjon eller anlegg , men det jeg har påpekt er at man tenker seg nøye om før man svir av kronene .
Siste ord fra meg i denne saken.

Øystein

Anonym sa...

Jeg er veldig positiv til en slik utredning,men nøkkelen til dette ligger hos kommunen, de må finansiere mye av dette