27. november 2007

Hvor er SiljanFotballs historie?


Det er et mål å samle mest mulig av SiljanFotball sin historie på nettsiden vår. Rolf har masse historie, men mest om hopp. Fotballhistorien til klubben er det tydligvis ingen som har? Er teksten på bildet til høyre allt vi kan vise til?
Sikkert ikke, men hvem har noe "liggans"?

Jeg har kontaktet Telemark Fotballkrets for å få statistikk over Siljans vandringer i de lavere divisjoner, men deres arkiv er meget mangelfullt. Jeg er invitert ned for å gå gjennom eldre protokoller.

Men det må jo være noe fotballbilder rundt om i de få hjem her i Siljan. Avisutklipp fra 70, 80 og 90 tallet er ønsket.
Ta et bilde av avisreportasjen eller et bilde av et gammelt bilde og send det til post@siljanfotball.no Enkelt for deg og moro for mange av oss andre historiehungrige. Noe historie er samlet her:

3 kommentarer:

Anonym sa...

Har ikke bare hopp. Har avisutklipp og tall fra de årene jeg spilte på A lag(var noen år ute i Skidar og Helgerød).Så jeg har endel fra 80 og 90 tallet. Første året mitt på A laget var som 16 åring og da var Kjell Ludvig Nilsen trener og vi var i 6 div(nyoppykket).Det var i 1983?. Tror egentlig vi har en litt "stusselig" historie før det, MEN utrolig mye moro. Skal ikke nevne hva jeg som 16 åring fikk med meg fra Jof,Lasse Skilbred, Ø Ekeli,Willy, Bjørn Osvald mm... av utenomsportslige ting og sosialt he he.Har mye i boka mi.

Anonym sa...

"Boka mi" har vel også kansje noe i boka si.... Eller???

Anonym sa...

Står nok noe en treningskamp i Tjølling i den boka ja .
Om datoen er uklar kan forsikringsselskapet til Ernst Willy kontaktes de har en skademelding fra den dagen garantert .
Ø.T