23. januar 2008

Flotte forhold på Viddaseter


Vi, Wenche og undertegnede, var i dag en tur på Viddaseter. Forholdene var perfekte. Etter tips fra 2rs1 hadde vi lagt skitape på det ene skiparet. Jeg var litt skeptisk og smørte mine ski på den gamle "gode"måten. Det ble fiolett da det var igjen fra forrige tur. Skitapen var fantastisk bra. Ikke ett glipptak og bra glid.

Full videoskirapport i fire deler
da jeg ikke har lært å redigere ennå.. del1, del2, del3 og sist men ikke minst på hodet del4.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Artig å høre at flere har god erfaring med skitape. På de forholdene vi har hatt de siste dagen nå, er det kjempebra.
På dager da snøen laver ned eller er veldig løs er det ingen god idé med skitape. Da blir det ising og dårlig glid.

Anonym sa...

Kreativ denne Even he he. Flott reportasje. Del 2 er ned mot Venevann så jeg. Artig innslag even.Vi er heldige som har Viddaseter og det området. Skal selv opp en tur i morgen.... med pulk.Sånn er det å lage barn i godt voksen alder.

Anonym sa...

Og for den viderekommende er det et enkelt tips slik at tapen ike skal ise: Kjøp Hydrex!!

Hell på tapen, smør på med tommel, la stå 5 min, garanterer isfri tape!!!

Eneste minus er prisen på Hydrex flaska da... Men SIL får jo 20 % hos MX eller Skaugs sport svartstad..

Hilsen Jan Tore