14. mars 2008

Hurra for Sparebanken 1 og SIL damegruppe !!!


Jeg fikk i dag et hyggelig brev fra Sparebanken 1. Vi fikk også i år som i fjor 5000 kr i støtte til skigruppa i Siljan.

Jeg vil og si jeg ble enda gladere for en telefon fra leder Damegruppa for et par kvelder siden. Gro Dahler ringte og fortalte at damegruppa hadde behandlet søknaden fra skigruppa om støtte. Vi fikk 15000 kr !! Fantastisk damer!.
Jeg tilbød meg å kjøre et lysbildeshow for dem en klubb kveld med hva vi nå hadde på gang i hoppgruppa og langrenn. Vinteren 2008 har jeg endel bilder.
Jeg skrev en søknad for noen mnd siden og forklarte vi nå hadde kjøpt utstyr for 25 000 kr for å støtte de rekruttene som nå var kommet til hoppgruppa. Vi er ikke store i skigruppa og har i årevis betalt vår aktivitet selv. Det er nå hyggelig å kunne si at vi i år har gitt endel hjelp og støtte. Jeg kan love at det også i 2009 vil fortsette med støtte til de aktive som legger ned mye tid og kroner i skitrening.
Det gjelder å støtte opp når vi har fått i gang en treningsvillig og fin gjeng. Både i langrenn og hopp.

Fikk nylig opp i "gata" en søknad fra to treningsvillige 13 åringer. De var allerede i gang med trening og tenkte på neste års skisesong !
De manglet rulleski for skøyting.
Det ble innvilget på stedet.Ikke noe papirmølle eller sen saksbehandling !
Kjetil K og Martin F har stått på i hele år.
Skulle bare mangle at ikke de fikk denne støtten. Et par koster ca 1000 kr.

1 kommentar:

Anonym sa...

Prøv å søk fotballgruppa om støtte til sko!