8. november 2006

Velkommen med forslag

Vi mister ca kr 250000 neste år. Automatinntektene. Disse skulle vi aldri gjort oss avhengige av, men det har vi gjort. Det blir derfor merkbare kutt i endel poster neste sesong.

Hvilke poster ønsker medlemmene vi skal kutte? Mitt forlag er blant annet kr 0 i støtte til alle lag. SiljanFotball betaler lagspåmelding og dommerutgifter til og med juniorlagene. Seniorlagene både damer og herrer koster allt selv. Da sparer vi rundt 100000. Da er det bare kr kr 150000 igjen.

Skaff større inntekter tenker mange. Javel. Hvem skal jobbe dugnadene? Ingen gidder, og da må man betale det det koster. Det står i loven det.

Dere medlemmer må veldig gjerne fortelle oss som skal lage budsjettet på kanskje bare kr 250000. Hvem og hva vi skal prioritere.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Støttes.Dette ble og sagt for 2 år siden. Hilsen trener og lagleder for G11 år sesongen 2007

Anonym sa...

Hørte du sa det på årsmøtet i år. Du ville vel hatt treningsavgiften ennå litt opp? Jeg stemte ikke for høyeste avgiften. Så etter kort tid i SiljanFotball at du hadde helt rett. Økonomien var og er helt på trynet.

Anonym sa...

hvis dere trenger penger så burde dere prøve å få laget et dataparty det vil jeg tro dere kommer til å tjene en del penger på. Første gangen vil dere selvfølgelig ikke få like mye penger som de andre gangene på grund av innkjøp av utstyr som det dere trenger:-) Jeg vet at mange hadde kommet og jeg mener dete er noe dere burde sattse på

Anonym sa...

Enig Daniel. Dette er en god ide. Må bare finne en som vil arrangere dette.
Jeg har en som kan ta det tekniske, men vi trenger en ansvarlig for resten av datapartyet.