15. november 2006

Registrerer et visst engasjement

Registrerer et visst engasjement angående nedskjæringer i SiljanFotball neste år.

Jeg har ingen spesielle ønsker om å sitte og få kjeft på fritiden fordi at jeg tar opp en helt nødvendig ting. Hadde vært mye behagligere og latt være.
Men vi kan ikke sitte og se på at fotballen i Siljan går konkurs. Så alvorlig vil det bli. Hvis vi ikke gjør forandringer.

Sett at man ikke fikk ta noe fra seniorfotballen. HVOR skal det spares? Har ennå ikke fått ett eneste forslag til hvor det kan spares. Bare hvor det IKKE kan spares

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ved å lese litt mellom linjene til det"King Kenny" sier må vel senior laug og sponsor midler regnes som forslag.Hvis en ser litt positivt på det må en kanskje bruke tid på å finne tiltak til inntekter og ikke bare tenke utgifter og kutt.

Anonym sa...

Sponsing er ikke spesielt lett å få til. Snakk med dem som har prøvd å få inn penger den veien...

Hvordan skaffer et seniorlaug penger? Jeg spør da jeg ikke har greie på slikt. Og hvor mye regner dere med at dette lauget kan skaffe i året?
Vi trenger jobbe inn 250000 hvis vi ikke skal spare.

Anonym sa...

Helt sant. Jeg også syntes mitt eget innlegg virka som sutring når jeg leste det he he.

Det er ikke menigen. Jeg skriver hva jeg mener og setter pris på deres innspill. Derfor er det mulig å kommentere innleggene.

Ideen om å la seniorlauget ta banene er fin den, men tror du noen tar dem gratis? Vi strevet pokker så lenge med å få noen til å klippe Trollmyra for 15000 kroner.
Ingen ville....Fagerlund tok jeg til slutt sjøl da ingen ungdommer gadd.