19. mai 2009

Martin-show på Trollmyra i kveld!

På papiret skulle a-laget til Siljan gå Sundjordet en høy gang.
Sluttresultatet blei også 7-2, som forteller sitt.

Det var helt klart Siljan som styrte det meste i denne kampen, og Martin spesielt som styrte det som hadde med scoringer å gjøre.

Her er de tørre fakta:
10 min: 1-0 Martin (klasse-scoring av Martin fra ca 16-meterspissen – suverent plassert i lengste kryss)
20 min: 2-0 Martin (frispark fra 40 m som går rett i mål – se YouTube)
35 min: 3-0 Martin (keeper-tabbe – her er Martin heldig - se YouTube)
40 min: 4-0 Joakim (dødball fra Martin som Jokke stusser i mål - se YouTube, sjekk feiring!)
4-0 til pause
50 min: 4-1 (Morten er uheldig – keepertabbe. Morten gjør det godt igjen noen minutter etter, da han hindrer scoring fra en Sundjordetspiller som er aleine mot mål)
75 min: 5-1 Martin (med hodet denne gangen)
77 min: 6-1 Robert (se YouTube)
80 min: 7-1 Martin (med hodet igjen, etter et kjempeinnlegg fra André)
85 min: 7-2

Bra med folk på Trollmyra i kveld, og Team-Martin gjorde jobben igjen.
Kiosksalget ga i overkant av kr 1.600,- i kassa!
Følg med på tabellen.

Bilder fra kampen ser du her.
.

1 kommentar:

Martin P sa...

Fæen pappa thors, fikk du ikke med 1-0, var jo den som var vakker :D hehe