29. august 2008

Flomlys på Trollmyra eller Fagerlund

Er det noen ide å investere noen av SiljanFotball sine penger i lysanlegg på Trollmyra og eller Fagerlund? Et komplett lysanlegg som kan benyttes til en eventuell senere kunstgressbane koster ca kr 300 000. Det vil gjøre at man kan trene og spille kamper mye senere enn men kan idag. Synspunkter på om dette er en fornuftig investering, eller om fotballen skal la pengene stå på konto til senere styrers bruk mottas gjerne. Fotballen har idag 800 000 på sparekonto.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Lys på Trollmyra er helt topp, men da må det også trenes der.

Anonym sa...

skal det brukes penger på noen av anleggene, bør det vel brukes på trollmyra.

Even sa...

Personlig ville jeg gjerne hatt flomlys på Trollmyra. SiljanFotball kunne flyttet endel av treningene fra Fagerlund til myra på høsten.

Uansett,..sittende styre sitt ønske om å samle all aktivitet på Trollmyra håper jeg nye styrer kanskje tar opp igjen. Uavhengig om det blir kunstgress eller naturgress. Og da kan et skikkelig lysanlegg være en bra start.

Anonym sa...

jeg syns også flomlys på Trollmyra er en kjempeidè,men er det ikke KANSKJE bedre å bruke penger på å få banen slik den en gang var?Jeg vet jo ikke om det lar seg gjøre,men hvis det kan finnes en løsning på det hadde jo det vært det beste.Virker å være veldig vanskelig siden banen ikke blir bedre etter alt arbeidet som blir lagt ned på sommerene.Er det noe galt med grunnen som gjør dette?Jeg bare lurer siden jeg ikke har vært i miljøet siden i fjor.

Kanskje flomlys i tillegg til banen,he he :)Forslaget var ihvertfall kjempe bra...

Lasse Hansen

Anonym sa...

Bruk heller 300 000 på Nytt grass teppe i høst, STENG myra i høst å neste vår å du har en strøken bane til høstsesongen 2009....

Anonym sa...

Flomlys på Myra er lurt det. Det forenkler og forlenger spilldager og sesong.

Men det er et men. Det skal driftes, det koster med strøm og evt driftskostnader. Må gjenbrukes, men det er vel ikke noe problem, tenker på evt kunstgrassbane..

Og hva med kunstgrassbaig å høre ståa??artnen?? hva skjer?? Status?? Har ikke hørt et ord siden jeg overleverte rapporten til Sil styret... Hadde vært

Anonym sa...

Kunstgressbane og MED lys. Hva skjer med kunstress prosjektet ?

Ø.T

Even sa...

Det er SiljanIL sitt hovedstyre som må ta saken videre. Hva de har gjort er jeg usikker på.