4. juni 2009

Lekestue med Arne Fredrik

Siljan - Herøya: 8 - 1

Martin hadde målorgie på Trollmyra for noen uker siden, med fem mål. Denne rekorden blei toppa av Arne Fredrik i kveld.
En hat-trick i hver omgang er solid for en omskolert midtbanespiller!!!
Ikke mange kanonscoringer, men Arne dukket opp på riktig sted til riktig tid, gang på gang.
Herøya hadde lite å stille opp med mot Siljan.

Kampens fakta:
17 min: 1 – 0 Tom Erik (YouTube)
21 min: 2 – 0 Martin – frispark rett i mål! (YouTube)
40 min: 3 – 0 Arne Fredrik setter inn returen etter et kanonskudd fra Steffen
43 min: 3 – 1
44 min: 4 – 1 Arne Fredrik
45 min: 5 – 1 Arne Fredrik etter flott forarbeid av André

Stillingen til pause: 5 – 1
60 min: 6 – 1 Arne Fredrik
67 min: 7 – 1 Arne Fredrik etter frispark fra Martin (YouTube)
87 min: 8 – 1 Arne Fredrik

Tabellen blir nok hyggelig lesing nå!

Bilder fra kampen her!
.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Morro gutter og spes grattis til Arne F . Dobbel hat trick hører med til sjelden hetene selv på nivå 6 i norsk fotball og ikke minst i Siljan A lags historie .

Øystein T

Anonym sa...

Sorry, gutter. Børsen er skrevet, men et eller annet skjedde i det jeg skulle legge den ut. Det var hyggelig lesing for ALLE. Jeg skriver den seinere. Liten tvil om BB, regner jeg med.

Anonym sa...

Gratulerer med førsteplass guttær!

Anonym sa...

Grattis med seier og tabelltopp!!
Kan det være mulig med to opprykk i år? Ser ut som arne fredrik og breien sr. er i knallform om dagen hvertfall.

Frode G.

Martin P sa...

Ikke for å være noe gledes dreper her, men opprykk tror jeg er rein utopi...

Siljan mister vell minimum 2 spillere fra høsten av, å det er spillere som er faste i 11`rn. Eirik forsvinner på skole og Joakim skal i militæret(?)

I tillegg har både Doff,Robert,Peco snakket om alle å flytte på seg pga skole.

Sondre KAN forsvinne da han allerede har vært på opptaks prøver til Telemarks bataljonen.

Etter hva jeg også har skjønt er Arne også interessert i å fremskyve militærtjenesten til Høsten.

I BESTEFALL mister vi 2 spillere.i VÆRSTEFALL mister vi 7(!).

Igår var vi 13(!) mann på benk, det er langt ifra bra. Skal vi være i nærheten av å prate om opprykk, må det bli i midten av september, og vi må da ha beholdt flesteparten av spillerne som har tenkt å flytte på seg.

Vi er til de grader avhegig av ALLE vi kan få til høsten.

Jeg sa det etter siste b-kampen å jeg sier det igjen, vi bør ABSOLUTT få med Morten Skildbred på a laget igjen! Han er livsfarlig på hodet å scorer bøttevis med mål på cornere på b laget. Er ikke for å være kritisk til oss på a laget, men med Morten på dødballer i tillegg kunne vi blitt livsfarlige!


Jeg håper INDERLIG ikke noen forsvinner fra laget etter sommer, men det skjer. Er ingenting som hadde vært mer gøy enn å rykket opp å spilt fotball i 4. Divisjon, men jeg personlig tror det blir TØFT......

Martin P sa...

Rettelse :D

2 mann på benk, 13 i troppen :)