9. mai 2006

A-Laget som er i 6 divisjon

Ja ja da er serien i gang ,jeg har ikke tenkt å skrive en historie men noen ord må bare legges inn .Føsrste serie kamp borte gikk mot stridsklev vi vant 3-1 ,,strålende må jeg si med tanke på at her var det mange spillere som ikke hadde spilt så mye i sammen .kampen startet veldig bra med to tidlige scoringer ,men da dabbet det av mot slutten av første .2 omgang ble mye av det samme. men jeg sier bra gjort gutter er det ikke meningen å vinne? Jo det er det å vi bestod..3 poeng til Siljan ..:)

Så var 2 kamp i gang Denne gangen hjemme på Trollmyra .. motstander var Sundjordet 2 , det virket som det var litt mer tæl i Dem enn Stridsklev , vi hadde noen sjanser i løpet av kampen som vi burde ha avgjort , men vi laget litt spenning da.. Sundjordet hadde vel ikke noen mål sjanser som jeg kan huske det sto lenge 0-0 , faktisk helt til de siste 20 min. Da syns jeg vi løftet oss litt og viste at vi hadde vinner ånd i oss. så i løet av disse minuttene banket vi inn 2 mål .. Hærlig .. Vi har vel ikke den beste kondisen ,men vi vinner igjen RUTINE er viktig,, så hva havnet i poeng sekken til Siljan igjen ... JO "en ny 3er " Kjempe bra syns jeg .. vi er i 6 divisjon og har det moro å det var jo grunnlaget for dette A-lag så vi går på bannen og har det moro og gjør det beste ut av det uten å ha en surmuling innad i laget hold på det å vi skal nå langt .. :)

Med hilsen en fersk trenner :)som prøver å gjøre det beste ..smil
Ernst Vidar Hilstan

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bra det gutter/menn/old boys.Husker ennå flotte år i 6 div og opp til 3 div med laget. årene i 6 og 5 var faktisk meget morsomme (kanskje vel så minnerike og morsomme)og det ER mulig å være der igjen altså.Det skal være sosialt og gøy og litt viktig å vinne. Husker ennå med glede Kjell Olavs humør og gjengen som var med da. Moro var det og bra var det og det er det sikkert nå også. Stå på folkens.

Anonym sa...

Enig det Rolf. Kan være vel så moro nedover i divisjonene. Når jeg leser dette tenker jeg på min egen ”karriere” på Siljan A-lag. Det var i 1977-78. Jeg husker jeg var 13 år og blei henta på skolen da vi skulle av gårde på kamp.
Spilte den gangen sammen med Ingar Holte, Asbjørn Bentsen, Bjørn Osvald, Bjørn P Svennungsen, Willy S, Joff med flere. Fy pokker jeg fikk juling på kampene! Den gangen var det virkelig kraftfotball. Da var fysikk konge og teknikken fikk bare være. Vi trente vinterstid med ispigger under støvlene på parkeringsplassen mellom Holtesletta og Heivannet. Den plassen er skeiv så det holder. Skulle like å se det laget som ville trent der i 2006 he he. Ellers husker jeg at jeg la opp etter et år.Blei faktisk for tøft for tidlig...Eller kansje var det jentene som lokket......