19. oktober 2008

Kanonavslutning av juniorlaget!


Siljanguttane herjet med Hei i dagens kamp på Trollmyra. Utrolig at Hei har vunnet alle sine kamper, og leder tabellen.
Det var divisjonsforskjell i dagens kamp, som til slutt endte 6 – 0 til Siljan.

8 min: 1 – 0 Daniel setter ballen kontant i mål etter et nydelig angrep. Fremspill fra midtstopper mot spiss, videre ut på kant og et godt innlegg som Daniel tar ned, vender opp og skyter kontant i mål.
15 min: 2 – 0 Vegard scorer etter et meget godt gjennomspill.
20 min: 3 – 0 Tom Erik slår et frispark fra spissen av 16-meteren rett i mål.
35 min: 4 – 0 Joakim

4 – 0 til pause og Hei har nesten ikke fått låne ballen. Tror jeg aldri har sett en så god omgang på Trollmyra noen gang! Gode kombinasjoner, gode enkeltprestasjoner og et forsvar som oser av autoritet og ro.

80 min: 5 – 0 Joakim setter spikeren i kista, da han kommer aleine med keeper. (Se video selv på YouTube! For å få Jokke litt ned på jorda kan du også se tilsvarende situasjon hvor ballen ikke går i mål rett etterpå - selvsagt på YouTube)

Siljan styrer alt fra start til mål i denne kampen. Siste delen av kampen nærmest leker Siljanguttane seg med Hei. Både forsvaret og midtbanen viser en enorm ro og lekenhet den det siste kvarteret. Spillerne som dominerer her har nok a-laget og a-lagstreningene det siste året å takke for slikt spill.

Følg med på tabellen om det blir 2., 3. eller 4. plass på juniorlaget. (Det tar litt tid før resultatene blir registrert selv om alle kampene nå er avsluttet)

Publikum storkoste seg på Trollmyra i dag. Takk for innsatsen gutter!

2 kommentarer:

Even sa...

Moro å lese. Og takk til deg Dag, som har bidratt med mange flotte kampreferater, bilder og video. Du har mange lesere:)

Anonym sa...

God kamp av juniorlaget. Mange fin angrep som ikke endte med mål også.