17. april 2008

Ærefullt oppdrag

Fikk en telefon fra Kari M. Glenna som er ansatt i ODD Grenland igår kveld. Hun spurte om jeg kunne skaffe 40 fotballspillere fra Siljan. 16 av disse barna , hvorav 6 som skal være en fast "stamme", skal bære det store "seilet" inn på Skagerak arena 10 min før Odd`s hjemmekamper.
Når spillerne kommer inn, skal de begynne å riste i "seilet".

Alle spillerne får da gratis inngang, og en t-skjorte.

Foreløpig har jeg spurt gutter 11 og jenter 12 om å være med på oppdraget, men jeg kommer til å spørre flere.

Dette blir stas å være med på for unge fotballspillere i Siljan :-)

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hei , dette hørtes veldig morsomt ut
jeg håper du spør vårt lag . jenter 13 :-)

Maja :D

Anonym sa...

Håper du spør Junior laget! Hilsen Herman! Jeg er en ivrig Odd Fan :D

Anonym sa...

Hei. Herman fra Jr her. Stemmer at jeg er glad i Odd, men det er IKKE jeg som har skrevet det der! :P

Anonym sa...

Hvem er det som har skrivd at det ikke var meg? Det var meg som skrev det! Jeg er en ivrig odder og jeg vil gjerne være med på det ærefulle oppdraget!!! Hilsen Herman!

Anonym sa...

håper du spør oss , det hadde vært så morsomt :)

Maja :)

Anonym sa...

Enda morsommere hvis du spør oss, hilsen Herman ;D

Anonym sa...

haha .. :)

maja

Anonym sa...

Håper du skjønner det Maja, men det er ikke jeg som skriver ! Morsomhetene Fra A-laget er ikke få ;p
Herman