12. februar 2008

Julenissen kom i kveld

Jeg fikk et veldig hyggelig besøk i kveld. Det var Arild Godal fra SKEIDAR møbler på Kjørbekk. Han ville sponse idretten i Siljan med 20 000,- i året. Det han vil ha tilbake er skilt på veggen,draktreklame og logoen på nettsiden.
Utrolig at noen kommer slik på eget initiativ. Disse pengene går rett til ski og fotball selvfølgelig, når logoene er på plass.
Viktig at alle medlemmene av SIL prøver å bruke våre samarbeidspartnere når vi skal kjøpe noen varer og tjenester!!
Ps.Jeg blir sittende oppe utover natta,hvis noen andre ønsker å komme med noen kroner hehe

4 kommentarer:

Even sa...

Flott. I går fikk jeg en telefon fra en snekker som ville sponse SiljanFotball med kr 5000 mot reklame på et draktsett. Ikke dårlig det heller:)
Jeg håper SiljanIL til årsmøtet klarer å finne en felles sponsoransvarlig til hele SiljanIL.

Anonym sa...

Det er jeg helt enig i Even. Vi skal ha inn ett nytt styremedlem ved valget,jeg har sagt til valgkomiteen at arbeidsoppgavene til denne personen bør være sponsordelen. Det er en veldig viktig jobb,vi har ikke vært flinke nok på dette området i SIL senere år.
Vi må ha en med litt kremmer "blod" i seg,som ikke gir opp med en gang,kan det å selge en vare.

Anonym sa...

Lasse Kiste hadde en slik rolle i Siljanfotball etter opprykket til 3 div i 2000 og han "sopet" inn greit med kroner minnes jeg

Ø.T

Kjell Olav sa...

Det stemmer Øystein. Men etter at Lasse ga seg, har vi ikke vært flinke nok. Det er vanskelig å finne rett person til dette.