12. februar 2008

Ja med forbehold....


Jeg har tidligere ment at kunstgress vil være en umulig oppgave i Siljan. Nå er jeg mer positiv.

Fordi rapporten viser en investering jeg mener vi antagelig har råd til. Utbyggingen jeg prøvde få til tidligere var like dyr for klubben som kostnaden ved kunstgress. Fordi vi ikke ville fått tippemidler av betydning (kunstgressbaner prioriteres) og vi måtte fortsatt opprettholdt grusbanen. Men mye av driftskostnadene må vi, som rapporten også konkluderer med, ha hjelp til. Endel penger til drift vil vi selvsagt kunne bidra med ved at Fagerlund legges ned og grusbaneutgiften forsvinner men ikke på langt nær alt.

Dette forprosjektet fortjener en oppfølging og vil sikkert også få det. Nøyaktig saksgang videre er jeg ikke sikker på men det vil bli drøftet på årsmøtet i SiljanFotball.

Dette er mine personlige syn på saken og ikke styrets. Even

2 kommentarer:

Anonym sa...

Utrolig bra at det blei laget en prosjekt gruppe og at det blei en utreding.Uansett utfall har nå klubben gjort en grundig jobb og de vet at en beslutning tas på mer fakta enn synsing.


PS ! mulig selv VM i Sør Afrika vil gå på kunstgress iflg Blatter . Fifas svar på Even hehe

Ø.T

Anonym sa...

Sepp Blatter. Mannen de påstår er korrupt men ikke klarer å bli kvitt he he.