5. april 2007

16 par fotballsko


var status da mor, rastløs etter et par fridager, tok en razzia i et par skap i gangen.

Jeg hadde lenge hørt antydninger om at vi hadde mange fotballsko, men at det var så mange trodde jeg faktisk ikke. Og ingen kunne kastes!

For det er sko med skru, uten skru, grus og hallsko. Og hvis da hele familien på 4 spiller fotball kan dette bli resultatet.

Men som du kanskje skjønner av bildet var det nå slutt på fylle skapet med fotballsko.

De skulle ut. Ut i uthuset. Eller hvor som helst bare ikke tilbake i skapet.

Siden mor en gang har sett mus i uthuset får jeg være sjef der. Og der samler jeg de hobbytingene som er for dyre eller store til at jeg tør ta dem inn i huset. Og siden hele familien står snowboard på vinteren har vi en bra samling brett. Etter hvert også knekte brett, brett med ødelagte kanter osv.

Tør ikke røpe antallet brett men alle hobbyer koster og jeg hadde nok brett til at jeg kunne bruke 2 av brettene til hyller for fotballskoene.

Prisen på disse hyllene blir kr xxxx for 3 meter men kjekk måte å samlagre 2 hobbyer som har tatt litt overhånd. Men hyllene kan jo brukes i skibakken til vinteren.

Og som sagt alle hobbyer koster.....

1 kommentar:

Anonym sa...

Vær glad de ikke går langrenn også!!!!! Eller kombinert!!!!

God påske med eller uten knekte brett!!!