6. september 2006

Saker til styremøte

FOTBALLGRUPPE

Styremøte onsdag den 11-09-2006 kl.1800

Sted: Siljanhallen

Side 1 av 1

Saker:

  1. Gjenomgang av forrige styremøte .(ref. Anne)
  2. Regnskapet (Karin)
  3. Dugnad på fagerlund / Trollmyra .
  4. Siljan Cupen / Kiosken
  5. Neste år`s ang.Trennere / Lagledere ( keeper prob.07)
  6. Lag`s På meldinger.
  7. Hva gjør vi med overganger
  8. Sponsorskilter
  9. Fotball kalendere
  10. Materiell (ser det greit ut Espen)
  11. Sommer avslutning
  12. Fotball skole (Even)
  13. Diverse saker ../ post

Hei igjen – Høsten er vel her eller,men i hvertfallere nytt møte og nå har alle sagt de kommer så dette kan bli litt av en kveld så jeg håper dere regner med litt god tid for nå må vi prioritere dette møte – Så det blir heller ikke fotb.trening på megJ

Denne kvelden ser jeg for meg at vi bestiller Pizza og vis noen baker en kake som ble lovet sist (nevner ikke navn,he he ) Så tenker jeg det skal bli mye mumling her jeg

Vi får besøk fra Leder av SIL :Jan Tore for de som ikke viste detJ så vel møtt J.T.

PS.. Ikke glem å tenk positivt ,negativitet fører til lite kreativitet..smil

Hilsen Leder av fotball gruppa

Ernst Vidar Hilstan J

Med hilsen leder av fotball gruppa

Ernst Vidar HilstanJ

Ingen kommentarer: