1. mars 2006

Liten oppslutning om årsmøtet. (1 mars 2006)

Undertegnede var i går på sitt første årsmøte i SiljanFotball gruppe. Litt spent på hva som foregikk, og hvor mange som ville dukke opp.
Hva skjedde? Inkludert styre var det vel til sammen 10 sjeler tilstede!! Noen færre på SIL hovedstyre sitt møte etterpå!!
Innholdet i møte var meget bra men oppslutningen fra oss medlemmer elendig. Her kan vi faktisk være med å påvirke fotballgruppas fordeling av penger og kursen de neste årene.
Nytter ikke klage etterpå….

Vi som har barn med i fotballen, vi har et ansvar for at SiljanFotball skal fungere. Enten som trenere, lagledere eller styreverv. Dette er jo ikke noen evigvarende jobb. Det handler om noen av årene ungene våre spiller.
Dette er min egen mening.

Hilsen
Even Elseth

3 kommentarer:

Anonym sa...

Helt enig med deg Even,
Oppmøtet var elendig.
Heidi Vasdal

Anonym sa...

Det er riktig Even.Skremmende! Forslag til nytt budsjett er kommet opp for fotball med en kandidat som "går igjen i laget". Dette budsjettet vekket i allefall engasjement!!. Blir fremlagt på ekstraordinært årsmøte 22.3 som altvernativ med en lederkandidat. Budsjett "skrellet" til 317 000. Da tør vedkommende være leder SIL. Info vil komme på styremøte fotball torsdag 9.3. Denne vedkommende er meg R Staulen.

Anonym sa...

Så sant så sant. Det er tungt å lede og ta ansvar når så få bryr seg der man bør bry seg.Jeg vet hva jeg snakker om. Håper mitt innspill til lederkabalen vekker opp litt engasjement og flere en 10 kommer på ekstra ordinært Årsmøte i Siljan IL som omsetter for flere milioner (faktisk).Det er mulig å påvirke dine barns aktivitet og din hverdag som trener /leder.Noen må vel ha sine tanker og våge å ta ansvar ?Jeg våger det inntil en viss grense .Rolf S