15. mars 2006

Hvorfor vil ingen bli med i styrene?

Hvorfor vil ingen bli med i styrene? Hvem aner hva fotballgruppa driver med? Hvem aner hva SIL driver med? Hvem bryr seg tenker vi kansje. Jeg tror at mere informasjon ut til medlemmene vil PÅ SIKT fører til at vi medlemmene blir litt mere engasjert.
At vi ønsker å påvirke for eksempel hvor høy treningsavgiften skal være. Mange kommer til å bli forbanna når treningsavgiften 2006 kommer. Garantert.
Men man kunne jo møtt opp å stemt forslaget ned på årsmøtet. HVIS MAN HADDE VISST AT DET VAR MØTE!!!!!
Det er endel vi kan bli bedre på..................

1 kommentar:

Anonym sa...

Da må jeg spørre. Har man årsmøte hvert år? Og viss man har spilt fotball eller er over 23 år så vet man vel svaret... Og viss man er interessert så kontakter man vel kansje de som styrer med fotball for å forsikre seg om når det er. Blir foir enkelt å si at jeg ikke viste når årsmøte var. Er vi barn hele gjengen eller skal vi være ærlige å si at jeg bare er uinteressert. Jeg vet vel svaret.... Hilsen johnny tiochta x-leder i fotballgruppa og aktiv styremøtedeltaker i mange år