26. april 2011

Snuoperasjonen


Etter en flott seier i kampen mot Langesund i starten av april, var vi spente på hva som ventet oss på Stormbanen i dag, første dagen etter påskeferien.
Siljan startet bra og la et solid press på Stormforsvaret de første 10 minuttene, men så tok Storm over, mens Siljan dovnet litt vekk. Dette resulterte i at det stod 2-0 før Andreas I puttet etter 31 minutt. Etter en peptalk av coach Stian i pausen, så det ut til at Siljan var litt mer i støtet.
Andreas I hadde virkelig dagen, og puttet inn reduseringen til 3-2 etter 2 min i andre omgang.
Alikevel,etter 16 minutt stod det 5-2 etter en sterk Storm periode, og de fleste trodde vel at løpet var kjørt. Det skulle alikevel vise seg å bli en triller av en avslutning, Siljan resuserte til
5-3 Matheus(23 min),
5-4 Andreas I(24),
5-5 Matheus, etter kveldens dribleoppvisning(26min) Før Medhi dunket inn
5-6 i det 28. min.
Det ble noen dramatiske siste 7 minutter der det kunne ha vippet begge veier. Bra å ha tilbake Ahad skadefri, og det ble levert solid forsvarspill.
Nikolay hadde en kjemperedning i det 15 min, og stod en solid kamp.
I en kamp der Siljan ikke leverte topp spill, så var det viktigste i dag at laget hadde tro på at dette kunne gå vegen, vi aldri ga opp stod på til det siste.
Da smaker det ekstra godt med en seier.
hh

2 kommentarer:

Anonym sa...

storm hadde flaks

Anonym sa...

storm hadde flaks