14. august 2010

Nytt tap for Skarpedin

I a-lagets kamp mot Skarpedin i dag, blei det et nytt tap.
I ”hengekampen” mot Skarpedin, som blei spilt på tirsdag blei det 3 – 1 seier til Skarpedin, og i dagens kamp blei sluttresultatet 1 – 4 på Trollmyra.
Flere ”nye” fjes å se på siljanlaget, men det kan vel ikke sis å være rekrutter fra egne rekker. Gode gamle siljanspillere entret banen i dag; Håkon Kiste, Lasse Hansen, Øystein Tallakstad, Kenneth Nilsen, Christoffer Naur og naturligvis Pekka.

Fakta:
6 min: 0 – 1 (Var det offside?)
33 min: 0 – 2
55 min: Rødt kort. Skarpedin reduseres til 10 mann.
65 min: 0 – 3
83 min: 1 – 3 Christoffer Naur
85 min: 1 – 4

Siljan manglet det siste i alle lagdeler i dag. Litt for enkle baklengsmål, og ikke effektive nok i angrepet. Skarpedin har unge spillere som er flinke til å holde ballen i laget, og flere gutter med bra hurtighet. Flere av siljangutta har nok vært raskere til beins for noen år siden, men holder bra 5. divisjonsstandard i dag.
Siljans beste periode er frem til 30 minutter. Det skapes mange sjanser, men det vil seg ikke helt der fremme. Det blir derfor veldig tungt når Skarpedin setter inn 0 – 2 i denne perioden.

Skryt til dagens dommer, som skaper en god atmosfære på banen. Han viser korrekt ut Skarpedins spiss etter 55 minutter. På den fjerde advarselen for holding og etterslenger gir han det gule kortet, og når han fortsetter på samme måte, må jo det andre gule - og dermed rødt, komme.
Siljangutta greide ikke å utnytte at de var en spiller mer enn Skarpedin i den siste delen av kampen, og dermed blei sluttresultatet 1 – 4.

Flere bilder ser du her.

Ingen kommentarer: