8. november 2009

Hjelp barn og unge i Siljan!


"Klubben i mitt hjerte"
Nå er konkurransen i gang igjen!

Jeg oppfordrer alle til å stemme på Siljan IL og Grenland Freestyle Klubb!
Det som er så flott er at man kan stemme på begge lagene uten å øderlegge for den andre! Dette er fordi Siljan IL og GFK er i to forskjellige klasser!

Siljan IL er i Klasse 1: Fleridrettslag med mer enn 500 medlemmer. Her er førstepremien 100 000 kroner i utstyr, mens andrepremien er på 25 000 kroner.

GFK er i Klasse 4: Spesialidrettslag med færre enn 100 medlemmer. Her er det 25 000 kroner til beste klubb, mens nummer to får 10 000 kroner.

Det er viktig at begge to får så mange stemmer som mulig, fordi dette er virkelig lett tjente penger hvis man vinner! I tilegg vet jeg pengene vil bli brukt på barn og ungdom i siljan. Noe vi setter stor pris på!

Her er linken til Siljan IL
Siljan IL

Her er linken for GFK
Grenland Freestyle Klubb
Mer info om GFK

Jeg håper du legger av 5 min for å stemme på begge to! For at sjansen skal være større for at vi skal vinne, så send det gjerne videre til familie og kjente på E-post eller Facebook!

Tusen takk!

2 kommentarer:

Even sa...

Flott jobba Christian. Mener å huske at Svarstad IL vant for 3 år siden så det er fullt mulig for mindre steder å vinne.

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.