11. oktober 2006

Onsdagen. Dagen de spiste alt i kiosken



Så var det klart siste dagen på Trollmyra Fotballskole.
I dag skulle vi ha besøk av landslagsspilleren Marit Fiane Christensen. Hun kom fra Oslo i dag tidlig.
Klokken 0930 var jeg en tur innom Ekeberg auto for å fylle diesel. Mens jeg står å fyller ringer telefonen. Etter masse leting i alle lommer får jeg omsider tatt den. Hei jeg heter Marit, og jeg står antagelig rett bak deg……Marit sto på auto`n og ringte for å spørre om veien he he.

Ellers så spiste deltagerne opp ALT det var mulig å spise i kiosken i dag. Ikke sikker på hvor mange pølser og vafler men det var veldig mange. De spiste til og med opp noen boller jeg hadde lagt i kiosken:=)

Og takket være alt salget i kiosken og at vi ble en bra gjeng deltagere sitter SiljanFotball igjen med cirka 10000 kroner når alle utgifter er betalt.

Og det er faktisk den mest innbringene ”dugnaden” vi har i år. Disse pengene brukes som sagt til nye innbytterbuer på Trollmyra.

Hjertelig takk til alle dere ungdommer som har stilt opp og gjort det mulig å arrangere Trollmyra Fotballskole 2006.
Vi satser på å gjenta det igjen i 2007.

Bilder fra onsdagen her:

Hilsen Even

Ingen kommentarer: